Experience Design
Wij helpen onze cliënten te luisteren naar de behoeften van hun gebruikers, zodat gedenkwaardige digitale ervaringen kunnen worden gecreëerd.
- Onderzoek
- Prototyping
- Implementatie
- Design Sprints
Tegenwoordig worden bedrijven gedefinieerd door de ervaring die zij aan hun klanten bieden. Zij kunnen daardoor slagen of juist falen.
Ervaring
Ontdek onze recente projecten in Engineering Gebruikerservaring
Entelect has a multi-disciplinary approach to experience design. Wij laten ons leiden door onze jarenlange ervaring als implementatiepartner en wij begrijpen dat een goede gebruikerservaring het resultaat is van een gezamenlijke inspanning op het gebied van onderzoek, ontwerp en ontwikkeling.
Mogelijkheden
We gebruiken verschillende processen, waaronder interviews met gebruikers, concurrentieanalyse, stakeholderbetrokkenheid en heuristische evaluaties, om meer te leren over en inzicht te krijgen in klantbehoeften, gedragingen en motivaties in de digitale wereld.
We conceptualiseren vele ideeën en oplossingen voor elk probleem en elke context. We bouwen rijke en interactieve weergaves van de geschiktste oplossingen, waarbij we gebruikmaken van schetsen, storyboards, modellen/mock-ups, wireframes of codering.
We plannen en gebruiken iteratieve UX-methoden, gebaseerd op best practices, binnen een geïntegreerd en allesomvattend software engineering team. We testen en valideren processen, ideeën en prototypes in scenario’s waarin de echte wereld wordt nagebootst, zodat de juiste koers kan worden uitgezet.
Design Sprints gebruiken het beste van de ondernemingsstrategie, design thinking en technologische trends en ontwikkelingen om lastige problemen op te lossen door gebruik te maken van diverse ideeën en perspectieven.
Learn more about Entelect Design Sprints.
Experience Design
Toepassingen
Omnichannel digitale dienstverlening
Digital-first producten
Mobiele, web- en kiosk selfservice
eCommerce
Ondernemingsmobiliteit
Product UI upgrades
Onderzoek naar klantervaringen