Experience Design

Wij helpen onze cliënten te luisteren naar de behoeften van hun gebruikers, zodat gedenkwaardige digitale ervaringen kunnen worden gecreëerd.

Tegenwoordig worden bedrijven gedefinieerd door de ervaring die zij aan hun klanten bieden. Zij kunnen daardoor slagen of juist falen.
Entelect has a multi-disciplinary approach to experience design. Wij laten ons leiden door onze jarenlange ervaring als implementatiepartner en wij begrijpen dat een goede gebruikerservaring het resultaat is van een gezamenlijke inspanning op het gebied van onderzoek, ontwerp en ontwikkeling.

Mogelijkheden

We gebruiken verschillende processen, waaronder interviews met gebruikers, concurrentieanalyse, stakeholderbetrokkenheid en heuristische evaluaties, om meer te leren over en inzicht te krijgen in klantbehoeften, gedragingen en motivaties in de digitale wereld.

We conceptualiseren vele ideeën en oplossingen voor elk probleem en elke context. We bouwen rijke en interactieve weergaves van de geschiktste oplossingen, waarbij we gebruikmaken van schetsen, storyboards, modellen/mock-ups, wireframes of codering.

We plannen en gebruiken iteratieve UX-methoden, gebaseerd op best practices, binnen een geïntegreerd en allesomvattend software engineering team. We testen en valideren processen, ideeën en prototypes in scenario’s waarin de echte wereld wordt nagebootst, zodat de juiste koers kan worden uitgezet.

Design Sprints gebruiken het beste van de ondernemingsstrategie, design thinking en technologische trends en ontwikkelingen om lastige problemen op te lossen door gebruik te maken van diverse ideeën en perspectieven.

Learn more about Entelect Design Sprints.

Experience Design
Toepassingen

Omnichannel digitale dienstverlening

Digital-first producten

Mobiele, web- en kiosk selfservice

eCommerce

Ondernemingsmobiliteit

Product UI upgrades

Onderzoek naar klantervaringen

Aanbevolen
Inzichten

We geloven dat er verder moet worden gekeken dan de technologie - ook bedrijfsprocessen en andere kansen die de ervaring kunnen verbeteren of die problemen op een slimmere manier oplossen, zijn van belang.

Begin de conversatie

Laten we uw bedrijf vormgeven voor de toekomst.